onsdag den 27. juni 2012

"Updation"

Hello beautiful human beings!
I'm back with an update on.. well, my life? The whole month of June has been oh, so hectic! I've been revising and I've taken various oral and written exams. I turned 18 two days ago, I've begun my driver's lessons, and my summer vacation is now finally here! I'll be updating more often and the posts will definitely be much more interesting (at least I hope so). Do you guys have anything specific things you'd like to see or read? I'll be receiving your ideas with open arms!

    I'll get back to you tomorrow, but stay warm! And until some time tomorrow you can entertain yourselves with this amazing song!

______________________   


Hej i smukke, rare mennesker derude! 
Jeg er tilbage med et update. Hele juni måned har bare være så hektisk! Og det er netop derfor, at jeg ikke rigtig har skrevet nogle indlæg (det må jeg altså blive bedre til!). Jeg har haft læst op til de forskellige prøver og eksaminer og desuden fyldte jeg 18 i mandags. For at gøre det hele lidt mere stressende, så startede jeg også lige på mine køretimer. Men nu er sommerferien her endelig og jeg har endelig tid, til at skrive mange flere indlæg! Hvis i har nogle forslag eller forskellige idéer til nogle indlæg, eller bare noget i gerne vil se/læse så skriv endelig til! 


    Jeg skriver igen i morgen, men forbliv nu varme inden dag, for det danske vejr stinker da lidt, hva'? Indtil i morgen, kan i så lige underholde jer med denne sang.





6 kommentarer:

  1. Happy 18th birthday. Good luck on your driving lessons ;) And have a GREAT summer vacation!

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank so very much :-D
      And you too, of course!

      Slet
  2. like your blog!!
    keep posting and go for it!

    XO

    SvarSlet
  3. we really like your blog and we are already following you.

    hope you like ours too.


    have a maniac day!
    http://www.twin-maniacs.blogspot.pt/

    SvarSlet
  4. love this !!
    http://trangyn.blogspot.de/

    SvarSlet