torsdag den 29. marts 2012

A NEW START

I thought that I'd start everything off with a BANG; a weird picture, filled with sunshine and bright colours - why not? This outfit isn't something I'd usually wear, but I was fascinated by the combination and thought that I'd try it out. 


______________________


Jeg tænkte at jeg ville starte det hele ud med et BRAG; et underligt billede, fyldt med solskin og prangende farver - ja, hvorfor ikke? Dette outfit ville ikke være noget jeg typisk ville have på, men jeg kunne bare ikke stå for den gule og røde farve sammen og jeg måtte derfor lige prøve denne kombination.


Dress: Mango, Bag: Borse in Pelle, Belt: Cos, Bracelets: Random (?)
    I'll excuse the bad quality of the picture, but I just loved the sunshine in it and with this picture I'll walk into the virtual "blogging" society and also welcome you - random person on earth - to my blog!


______________________


    Jeg undskylder kvaliteten af billede, men solen skinnede utrolig meget og jeg kunne ikke lade være med at blive glad af al den solskin! Med dette billede vil jeg sige velkommen til det virtuelle "blog" samfund og så hilse velkommen til dig - du tilfældige person - til min blog!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar