fredag den 30. marts 2012

ONE RANDOM DAY



Welcome back! 

Today was/is a day filled with indolence and sun, but the warmth didn't really reach my house because of the wind. Since it was
 an I'm-not-doing-anything-day, I thought I'd share my lazy day in pictures.


______________________


Velkommen tilbage!


I dag var fyldt med dovenskab og varme, som dog ikke rigtig nåede mit hus pga. al vinden. Siden det er en jeg-laver-ikke-rigtig-noget-i dag-dag, tænkte jeg at det ville være lidt sjovt med billeder af min dovne dag.
Blouse: H&M, Sweater: (?), Jacket: Vintage/Secondhand, Hat: (?),
Trousers: A Matter Of Life And Denim, Shoes: Monki, Necklace: H&M 

    Another day filled with colour blocking. I love the yellow-turquoise colour match, topped with some denim pieces.


    Dette er igen en dag med "colour-blocking". Jeg elsker den gule-turkise kombination, sammen med noget denim! 



     As you can see in the picture, the weather was fantastic. Oh, spring!

    ______________________

     Vejret var fantastisk som i kan se! Jeg elsker foråret!




    Because of the lovely weather I decided to sit outside, drink coffee and read the book, "Extremely loud & incredibly close". The book has just been made into a motion picture and I watched it with my class, after that I just couldn't resist reading the book. 


Hope you had a nice, sunny day as well! 


______________________


    På grund af det dejlige vejr besluttede jeg mig for at side udenfor, drikke kaffe og læse bogen: "Extremely loud & incredibly blose". Bogen er blevet filmatiseret og jeg så den faktisk med min klasse. Efter filmen kunne jeg simpelthen bare ikke lade være med at læse bogen.


Jeg håber at I også havde en vidunderlig dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar