søndag den 1. april 2012

RELAXATION

Today was another I'm-not-doing-anything-day.. Except for the fact that I actually went for a run and went to the library as well. It was nice with a run, since I haven't been out running for about 3 weeks. For those who also live in Denmark: why is it so windy all the time? It even hailed and we're in April! The weather in Denmark is so unpredictable.

    Today I decided to share the books I want to finish (or re-read) and the DVDs that I want to watch (or re-watch) with you. And in return you guys can share your books and DVDs.

______________________

Idag var igen et af de dage hvor jeg ikke rigtig have lyst til at lave noget.. Bortset fra at tage en løbetur og gå på biblioteket (jeg lyder lidt som en eneboer, som ikke lavet noget NOGENSINDE). Jeg ved ikke om nogen har lagt mærke til det, men hvad sker der med det danske vejr? Det haglede i dag (i hvert fald der hvor jeg bor) og vi er i starten af April. 


    Jeg har i dag valgt at dele nogle af de bøger jeg gerne vil have læst færdig i denne ferie og desuden også nogle DVD'er jeg gerne vil have set. 


Books, from the highest one: Schindlers Liste (mine is German), A Short History of Nearly Everything, Sex and the City, Extremely Loud & Incredibly Close, New York, Der Geschmack von Apfelkernen (German, again), The Well of Ascension, Arven (translation of the English, "Inheritance"). 

DVD's, from the highest one: De bedste dramaserier 2 (different series: incl. Jane Eyre), A Tale of Two Sisters (so scary!), To på flugt (aka. Tangled), Million Dollar Baby, Mit liv som Geisha (aka. Memoirs of a Geisha), Mona Lisa Smile, The Good Shepherd, Mary and Max (Wonderful!)

    So many things to do and so little time! But as you might be able to tell from the pictures, I cross different genres, both when it comes to the books I read, but also when it comes to DVD's. Some of the books are written in Danish or German, so for some the names might sound a bit odd.

    I hope you haven't been fooled today, since it's April Fool's day.

______________________

    Der er så mange ting jeg gerne vil nå, men så lidt tid. Afleveringer og skolegang sniger sig hele tiden ind i midt hovede. Men i alt fald, så kan i se på billederne at jeg læser mange forskellige bøger og ser en masse forskellige DVD'er af forskellige genrer. 


    Jeg håber ikke at i er blevet narret, siden det er 1. April.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar